Tuesday 10 October 2017

Simple Forex Trading Journal Programvare


Trading Plan 8211 Eksempel mal nedlasting For ikke-TJS brukere, vennligst se følgende salgsfremmende videoer8230 Under følgende utdrag, find you8217ll et eksempel handelsplan mal. Den bør brukes som en veiledning for hvilken type informasjon du måtte ønske å inkludere i din egen detaljhandelsplan. Imidlertid bør hver av de følgende seksjonene behandles i noen form. En handelsplan kan være så enkelt eller så komplisert som du vil (eller trenger) det å være. Selvfølgelig, hvis it8217 er for enkelt, kan det hende at du ikke har nok informasjon til å gjennomføre viktige punkter, regler (andor) strategier i løpet av hver handelssession. Omvendt, hvis it8217 er for komplisert, kan det hende du finner det vanskelig å følge med og gå ut av å bruke det helt. Hovedpunktet i en handelsplan er å holde deg rolig og avslappet under en handel, ettersom alle tenker burde ha vært gjort før innføringen 8211 ikke under handelen din. Profesjonelle handelsfolk er avslappet og sammensatt når de handler. Amatører er nervøse før handelen og hensynsløs under handelen. Hold din trading plan dynamisk Endre det (bare) når din erfaring og kunnskap om markedene (vokser), og din trading aktiviteter amp data analyse forteller deg å gjøre so8230, men aldri under en handel eller handelssesjon Når din trading plan er fullført, you8217ll finne at handel vil bli mer objektiv, du vil være mindre følelsesmessig, og handlingene dine blir mer selektive. Det vil legge til struktur og organisasjon til hver handelssession. Det vil være din allierte når du arbeider med uventede trekk i markedet, i stedet for å gjøre uberettiget avgjørelser når en handel ikke går som forventet. Følg det klassiske markedet som sier, 8220Plan Din handel og handel Din Plan.8221 Handelsplanmal Klikk på bildet for å laste ned (dette er en Microsoft Word-mal). Klikk for å laste ned mall gtgt Lukkemall Eksempel Handelsplan Jeg har innsett at Trading er en av de mest utfordrende og givende yrkene på jorden. Jeg gleder meg over utfordringen, og gjennom: utdanning, konsistensforstærkning, en bestemt handelsplan, riktig tenkemåte og de riktige verktøyene, vil jeg overvinne utfordringene og lykkes og trives i den finansielle handelsarenaen. Dette vil tillate meg å styre min egen vei og skjebne uten å stole på noen andre for mitt velvære. Hva er min tilnærming? Min begynnende tilnærming er å dra nytte av kortsiktige trender i aksjemarkedet, mens du bruker den daglige (diagram) tidsrammen for å skanne etter potensielle 8220Swing8221-handler som vil bli holdt for en til noen dager, muligens uker eller inntil trenden er avsluttet eller målet mitt er nådd. Når jeg finner konsistens i denne mindre hyppige tidsrammen, vil jeg forsøke å duplisere suksessen min på de hyppigere intradagtidene. Månedlig 8211 For å aldri la et 8216planned8217 mulighetskort passere. Å følge min handelsplan uten forbehold. Planlegg å slå 8220singles amp doubles8221, å vite at 8220home-runs8221 kommer over tid. Hold deg konsekvent Årlig 8211 For å øke risikoen min kontinuerlig når dataene mine forteller meg, er det tilrådelig å gjøre det. Å fortsette å lære gjennom mine daglige aktiviteter for å være i markedet og gjennom videreutdanning. Å holde handelskostnader til et minimum. Å se en stadig økende egenkapitalkurve Langtidsopphold 8211 For å handle for livet Å ha flere kontoer 8211 En for inntekt via Day trading, en for Wealth via Swing trading. Dette vil tillate meg å etter hvert bygge opp en pensjonskonto der jeg kan handle innenfor en Roth 401K Plan. Hva er mine mål: Å være trend-trader, vil jeg søke å oppnå ikke mindre enn en 50-vinners prosent, med en samlet fortjeneste på ikke mindre enn 1,5. Hvilke markeder vil jeg handle: Jeg vil bare fokusere på aksjemarkedene for nå, men vil se for å duplisere suksesser i andre markedsarenaer når tiden min tillater større handelsfrekvens. Hvilke tidsrammer vil jeg handle: Daglige oppsett (bare) i min første handelsfase. Hvilke oppsett vil jeg handle: Jeg skal skanne etter følgende to konfigurasjoner av 8220trend8221: 1) BasingBreakout nær 20ma, 2) Pullback til Minor Support eller ved 20ma. Alle bestillinger vil bli begrensede ordrer til Ask pris når en handelsbekreftelse er oppnådd. Hvis hele aksjeprisen ikke ble gjennomført, vil jeg søke å legge til likviditet ved å kjøpe de resterende aksjene til den nåværende budprisen. Hvor vil jeg plassere mine stopper: Mine stop-tap priser vil alltid bli bestemt før oppføring, og vil være på logiske store pivot steder på diagrammet som I8217m handler fra. Avgang tar profitt (andor) stengestoppregler: Halvgevinst vil bli nærmet seg et forhåndsbestemt punkt av støttestøtte, som må representere et 2: 1 rewardriskforhold. Endelig fortjeneste vil bli tatt etter en bekreftelse på slutten av den nåværende trenden (fra oppføringsskjema), med mindre det endelige målet først er oppnådd. Risikostyringsregler: Min handelsrisiko (1R) vil være 1 av dagens (dagjustert) handelskapital. Jeg vil ikke ha mer enn 4R i fare på en gang. Pre-markedsaktiviteter, eller rutine: Logg inn på handelsplattform. Gjennomgå indeksdiagrammer for kortsiktig bias. Bruk Yahoo Finance til å gjennomgå Inntektsrapporter og logge inn på Trade Ideas-skanner for nye handelsmuligheter. Last inn potensielle handler i lange og korte tittelister. Angi varsler nær inngangspunkter. Postmarkedsaktiviteter, eller rutine: Oppdater TJS Journal. Ta skjermbilder av lukkede handler og hyperkobling til tilhørende handelsjournaloppføring. Gjennomgå alle åpne handler for mulig neste dags handling. Gå gjennom eventuelle lukkede handler for å avgjøre om planen ble fulgt (eller ikke). Merk opp SPY og Q8217s diagram for neste dag forspenning. Clean-up trading plattform. Hvilke verktøy vil jeg bruke til min handelsvirksomhet: Falcon Trading Computers 8211 handelscomputer Super Trader Pro 8211 kartleggingsplattform Yahoo Finance. Trade Ideas 8211 skanning programvare og muligheter Trading Journal Spreadsheet (TJS) Elite. trade recordingtracking journal Gjennomgå notater og skjermbilder av hver handel 5-8 dager etter avslutning og etter alle forstyrrelser og følelser har gått ned. Skriv notater i tidsskriftets seksjoner av TJS om hvordan fremtidige henrettelser, ledelse og utganger kan forbedres. Bi-ukentlig, sjekk TJS Tracking sheet for å se hvilke underkategorier som produserer positiv forventning (med frekvens). Endre 8216plan8217 i henhold til oppdatert informasjon. Les en ny handelsbok en måned fra min utvalgte gruppe handelsrådgivere. Delta på to seminarkonferanser om året når mine valgte handelsforfattereforfattere skal være undervisning eller kringkasting. Discipline amp Mindset notater: Jeg vil overholde (5) grunnleggende sannheter amp 8220Trader8221 tankegang, fra forfatter Mark Douglas av 8220Trading i Zone8221. 8220Anything8221 kan skje Jeg trenger ikke å vite hva som skal skje neste for å tjene penger. Det er en tilfeldig fordeling mellom gevinststamper for en gitt variabel som definerer en kant. En kant er ingenting mer enn en indikasjon på en høyere sannsynlighet for at en ting skjer over en annen. Hvert øyeblikk i markedet er unikt. Mine Golden Rules (andor) Trading Commandments: Jeg vil være disiplinert hver dag, og i enhver handel. Jeg vil være min egen handel 8220self8221, aldri trading another8217s plan. Jeg elsker å ta små tap. Jeg vil alltid tjene retten til å handle større. Jeg er ikke avhengig av handel bare for å se hva som skjer. Jeg vil bare handle med høy belønning oppsett som har sannsynlighetene i deres favør. Jeg vil være en murer 8211 som gjør samme type handler igjen og igjen. Når jeg finner et oppsett, tøver jeg ikke en gang i en handel, analyserer jeg ikke over. Jeg vil alltid holde en detaljert trading loggbok og vil handle på hva det forteller meg. Alt jeg gjør vil være for suksess for min virksomhet. Dette er et levende dokument8230 Det kan endres etter hvert som min erfaring øker, og andor min kunnskap om markedene øker. Klikk for å vise eksempel gtgt Lukk - Trading Plan exampleThe4xJournal-programvaren lar deg journalisere dine valutahandel. Noen funksjoner inkluderer: Notatoppføring for hvert valutapar du handler. Muligheten til å sette inn og lagre diagramskjermbildene dine med notater om den aktuelle handel. Sett inn observerte eller tilbakeprøvde handelskjermbilder og notater. Muligheten til å sette inn og lagre dine innspillte handelsfilmer. Hold styr på pips som er oppnådd eller tapt, tid og dato, tid i handel, og handelsstrategi som brukes. Se på iPad, iPhone og iPod Touch. Importer handler fra DealerBroker-rapporter. (Krever Microsoft Excel eller regnearkprogramvare. Last ned mal på supportsiden) Muligheten til å lagre diagramsidene dine som PDF-filer til en mentorter eller handelspartner. (PDF-opprettingsprogramvare kan være påkrevd. Med Windows 10, bare Skriv ut handelen din og velg Microsoft Print to PDF-alternativ.) Lagre strategier eller hjelpemerker for å referere til senere. Billig kjøpesum, og ingen månedlige avgifter. Dine journaloppføringer lagres lokalt på datamaskinen din, ikke på et nettsted der hackere kan se dem. Hvis du ikke planlegger, journalerer og vurderer dine handler, er du sannsynligvis bare gambling. Kommentarer er stengt. The4xJournal Oversikt Innhold Copyright copy2017 The4xJournalFree Last ned Prøv det gratis før du kjøper det Dette er en prøveversjon av The4xJournal som lar deg lage 30 oppføringer. Hvis du oppretter oppføringer som tilsvarer 31 eller mer, vil du kun kunne se journaloppføringene dine hvis du kjøper programmet og overfører oppføringene. Denne prøveversjonen slutter å fungere etter 31 journalposter. Kompatibel med Windows. Se hvordan du installerer programmet: Kommentarer er stengt. Hvis du ikke planlegger, journalerer og evaluerer dine handler, er du sannsynligvis bare gambling. Innhold Copyright copy2017 The4xJournal

No comments:

Post a Comment