Monday 9 October 2017

Noafx Binære Alternativer


Liker dette i motsetning til hakan1975 03 jul 2016 NoaFX er BG SCAM. please ikke stole på dem. Hei Kjære, jeg er NoaFXs client. and jeg handler binære alternativer. Jeg har gjort fortjeneste og jeg ber om tilbaketrekking. Den godkjente 17.05.2016. Men jeg vil vente på det min fortjeneste penger. Da jeg sendte e-posten støtte NoaFX de de ikke svar tilbake meg. my tilbaketrekningsforespørsel fra MT4 ID 2088544816 for 4000 USD har blitt godkjent kl. 17052016 05:46 UTC. Jeg begynte å tenke på NoaFX svindel eller bedrageri. Fordi de ikke gir meg pengene mine. Jeg vil ikke klage til fma. govt. nz. Ke-a-klage, men jeg tror jeg vil gjøre. Fordi nobady ikke løser dette problemet. kanskje du kan vite også om NoaFx dette er svar fra FMA-myndigheten i New Zeland Kjære Hakan Takk for at du kontakter Financial Markets Authority (FMA) med hensyn til Capital Market Investments Limited (NoaFX). Vi forstår at du har problemer med å få tilgang til midler holdt på kontoen din med dette firmaet. Selskapet er ikke, og har aldri vært autorisert eller lisensiert av FMA. Denne enheten er ikke lenger en del av et Disputes Resolution Scheme, du må søke uavhengig juridisk rådgivning om hva andre handlinger er tilgjengelige for deg. Selv om vi ikke kan hjelpe deg med å gjenopprette pengene dine, ønsker vi å motta ytterligere informasjon om selskapet for etterretningsformål. Vennligst oppgi følgende informasjon hvis den er tilgjengelig for deg: 1. Detaljer om bankkontoen du har betalt midler til (inkludert banknavn og adresse, kontonavn og kontonummer) og 2. Hvordan du kom til å investere med eller gjennom selskapet . Takk for din assistanse. Kundeservice T 0800 434 567 E email160beskyttet Nivå 5, Ernst amp Young Building 2 Takutai Square, Britomart, Auckland, 1010 Postboks 106 672, Auckland 1143, New Zealand Følg oss på Twitter: fmamedia fma. govt. nzLink: Binary Options Blastoff promotion fra NoaFX Datoer: til 31. desember 2016. Tilgjengelig for: Alle IBs. Å delta: Registrer deg på konkurransen og referer som vanlig. Husk at kun binære alternativer-kontoer vil være gyldige for kampanjen. Den totale innskudd av henvisninger i kampanjeperioden må ikke være mindre enn 2000 USD. 1. plass - 1.000 USD kontanter 2. plass - 600 USD kontanter 3. plass - 400 USD kontanter Få flere bonuser avhengig av volumet handlet av dine kunder. Hvis kundene dine handler minst 2 ganger deres innskudd, får du en 4 bonus hvis de handler minst 20 ganger deres innskudd, vil du få en 8 bonus. Slutt med den høyeste ytelsen. Det vil bli regnet som følger: Kvalitetsinnbetaling (2000 USD eller mer) 20x summen av dine henvisninger innskudd. Få all informasjonen du trenger for å handle bedre. Daglig Forex Market Insights, Video Library, Forex Tutorials og mer. Risikoadvarsel: Valutahandel, råvarefutures, alternativer og andre valutaer og over-the-counter produkter har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Vennligst les vår personvernpolicy. Ny utløptid for binære alternativer: Du kan nå plassere handler for en utløp på 10 minutter med binære alternativer. Sett inn mer handel hver dag med en 10 minutters utløp og tjene sjenerøse utbetalinger opptil 85 Binary Options Expert Advisor Update: Binary Options Expert Advisor (EA) har blitt oppdatert, og en ny versjon er nå tilgjengelig. Vi ber deg om å avinstallere tidligere versjoner av EA og FX Lite BO fra enhetene dine. For å laste ned den nyeste EA, klikk her NoaFXs Binær Options-utfordring for IBs: Bli med på vår spennende binære opsjonskonkurranse og få en sjanse til å gå bort med så mye som 2000. Se denne siden for å få vite mer om konkurransen. NoaFX introduserer fire nye valutapar i BO: NoaFX lanserer AUDJPY, EURAUD, GBPJPY og USDSGD valutapar i din Binary Options live-konto for å begynne å handle. NoaFX ruller ut den økonomiske kalenderen: NoaFX lanserer NoaFX Economic Calendar som forstår alle markedsflytende nyheter og analyserer i et enkelt verktøy. NoaFX Snakker nå Portugisisk: Vi er glade for å kunngjøre at nettstedet vårt nå er tilgjengelig på portugisisk. Klikk her for å gå til det portugisiske nettstedet pt. noafx. God handel med NoaFX Bli en Forex Trader

No comments:

Post a Comment